Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid is voldoen aan de verwachting van klanten. Daarom vragen wij klanten of ze tevreden zijn over onze dienstverlening en de kwaliteit van het geleverde product. Door kritisch naar onze eigen organisatie te kijken willen we aan de hand van deze reacties waar nodig verbeteringen en aanpassingen doorvoeren.

De kwaliteitsdoelstelling van Proviel is: continu werken aan de handhaving en zo mogelijk verbetering van de klanttevredenheid. Dat doen we door producten te leveren die voldoen aan de eisen en wensen van klanten en aan de van toepassing zijnde wet- en regelgeving.
Voor Proviel is dat hét vertrekpunt bij elke opdracht, samenwerking en/of project.

Tevredenheidsverklaring

Na afloop van een project vragen we onze klanten een tevredenheidsverklaring in te vullen. De verklaring gebruiken we om een beeld te krijgen van het niveau van onze dienstverlening en de kwaliteit van het geleverde werk. Aan de hand van de tevredenheidsverklaring en de mogelijke opmerkingen bepalen we verbeterpunten.
Dit alles met als doel om onze kwaliteit te kunnen waarborgen en waar nodig te verbeteren.

Op verzoek laten wij u graag de ingevulde tevredenheidsverklaringen inzien.

ISO 9001: 2008

Proviel B.V. is ISO 9001   gecertificeerd. TUV Nederland    toetst als onafhankelijke externe partij, middels audits, of het kwaliteitsmanagementsysteem van Proviel aan de normeisen van de ISO 9001: 2008 voldoet.

Mail of bel ons als u meer over Proviel wilt weten   Klacht of suggestie? Klik dan hier

Wij geven de openbare ruimte kwaliteit